Reply to topic  [ 7 posts ] 
 DOKI DOKI LITERATURE CLUB 
Author Message
Shocksock
Shocksock
User avatar

Cash on hand:
27,620.50
Posts: 1953
Joined: Sun Oct 26, 2008 12:36 pm
Group: Oldies
Country: United Kingdom (uk)
Post DOKI DOKI LITERATURE CLUB
http://store.steampowered.com/app/69878 ... ature_Club

Image


Weeb game that is Visual Novel free on Steam.

_________________
Image

_________________
Click the icon to see the image in fullscreen mode  
1 pcs.


Fri Nov 03, 2017 10:19 am
Profile
Level 3
Level 3
User avatar

Cash on hand:
-3,582.95

Bank:
19,713.00
Posts: 424
Joined: Sun Mar 19, 2017 6:11 am
Location: MASJID AL-HARAS JUNTA!!! VIGILANTE! KILLER OF SOLICITATION, USURPATION, AND COUPS! ^^
Group: Registered users
Post Re: DOKI DOKI LITERATURE CLUB
Small(er) size, I'm downloading it and things like that. Lots of gloss and I have to say improper use of hair representation. Some of them could be more presentable in style or detail. Gloss is not lighting. The contrast on the face too bright. Hey, this ain't a social networking site where you can post "bright showing" photoshopped poses. It's just me, but there are some different styles with the eyes. It's like the ussr jumped into the biz. You can't try to bring unique characters out of bad aesthetic design. Great imitation of those j design clothes (solely for specific show presentation purposes [don't worry, not of them!]) though!

Background might be a bit too 3d/matte/plastic. Different style mixing is probably a fad, but I myself wouldn't go for inconsistency.

I have to say that the brisk menu/interface (loading) is quite to the point! Sufficient. My other vn experience might be of novice lag and shit (probably by my tech and preference), but I didn't care too much for it (it works) so I'm shit. Well, it have better interface navigation (suited for viewership) though! Haha!

Story-wise, I can't connect. I don't see much in clubs/schools due to the schoolings dealt like a prison, boot camp, alleys/streets. It all boils down to motivation. No institution can really make that. school song parody zzz lol bigger version Vik Heit!

Well, free game, you get what you paid for. Personally, I like the image on my sig. Very versatile and very very useful! Yeah, sometimes, I see announcements of free game downloads for a limited time/use on boards. They are usually high end tech requirement and I don't usually go for it. When it comes down to vns, I know the tech is compatible and it might be my best interest to take a look. Yeah, I feel you girl! -_^

_________________
Regurgitator monster in progress.
corea=tyherantno puppet/censorship/(enemy) alien/trojan horse/keepsake-less vermin;
Spoiler: show
Fraud Alert Renewal Month: March, June, September, and December
My ZDoom mods
OMG! Barry Manilow! Avenue Q! GG Allin! Brothel - Dirty Deeds!
Viva Le Resistance! (threat: see website)
Metal tracking mods


Fri Nov 03, 2017 11:12 pm
Profile WWW
Level 38
Level 38
User avatar

Cash on hand:
7,657.80

Bank:
0.00
Posts: 20628
Joined: Sat Feb 14, 2009 11:44 pm
Group: Sysop
Post Re: DOKI DOKI LITERATURE CLUB
I'm gonna play that next.

_________________
Image
Yeap.

_________________
Click the icon to see the image in fullscreen mode  
1 pcs.


Fri Nov 17, 2017 5:04 pm
Profile E-mail WWW
Level 3
Level 3
User avatar

Cash on hand:
-3,582.95

Bank:
19,713.00
Posts: 424
Joined: Sun Mar 19, 2017 6:11 am
Location: MASJID AL-HARAS JUNTA!!! VIGILANTE! KILLER OF SOLICITATION, USURPATION, AND COUPS! ^^
Group: Registered users
Post Re: DOKI DOKI LITERATURE CLUB
Hey, you know, the theme is like a (supposedly usually fancy) ladies reading club at the weekends. A guy joins in to try pick up ladies, lol.

_________________
Regurgitator monster in progress.
corea=tyherantno puppet/censorship/(enemy) alien/trojan horse/keepsake-less vermin;
Spoiler: show
Fraud Alert Renewal Month: March, June, September, and December
My ZDoom mods
OMG! Barry Manilow! Avenue Q! GG Allin! Brothel - Dirty Deeds!
Viva Le Resistance! (threat: see website)
Metal tracking mods


Sat Nov 18, 2017 11:18 am
Profile WWW
Level 38
Level 38
User avatar

Cash on hand:
7,657.80

Bank:
0.00
Posts: 20628
Joined: Sat Feb 14, 2009 11:44 pm
Group: Sysop
Post Re: DOKI DOKI LITERATURE CLUB
RV-007 wrote:
Hey, you know, the theme is like a (supposedly usually fancy) ladies reading club at the weekends. A guy joins in to try pick up ladies, lol.



Link

MISSION START.

_________________
Image
Yeap.

_________________
Click the icon to see the image in fullscreen mode  
1 pcs.


Sat Nov 18, 2017 12:43 pm
Profile E-mail WWW
Level 3
Level 3
User avatar

Cash on hand:
-3,582.95

Bank:
19,713.00
Posts: 424
Joined: Sun Mar 19, 2017 6:11 am
Location: MASJID AL-HARAS JUNTA!!! VIGILANTE! KILLER OF SOLICITATION, USURPATION, AND COUPS! ^^
Group: Registered users
Post Re: DOKI DOKI LITERATURE CLUB
Fan project of Doki Doki. Currently in very early alpha stage. Help if you want. We'll see how it fares, lol.

https://forum.zdoom.org/viewtopic.php?f=19&t=60395

Hmmm... maybe some pre-manga days songs like this one. lol

_________________
Regurgitator monster in progress.
corea=tyherantno puppet/censorship/(enemy) alien/trojan horse/keepsake-less vermin;
Spoiler: show
Fraud Alert Renewal Month: March, June, September, and December
My ZDoom mods
OMG! Barry Manilow! Avenue Q! GG Allin! Brothel - Dirty Deeds!
Viva Le Resistance! (threat: see website)
Metal tracking mods


Sat May 05, 2018 12:19 pm
Profile WWW
Level 38
Level 38
User avatar

Cash on hand:
20,507.55

Bank:
2,750,364.30
Posts: 10360
Joined: Sun Oct 26, 2008 5:47 am
Group: Dev Team
Post Re: DOKI DOKI LITERATURE CLUB
meh

_________________
My Pixiv
Image
Spoiler: show
OLD VERSION, BITCHES!
Image


Tue May 22, 2018 8:57 am
Profile E-mail
Display posts from previous:  Sort by  
Reply to topic   [ 7 posts ] 
 

Similar topics

 
Looking for Literature on Intelligence & Psychology
Forum: ./General No Spam
Author: Rem
Replies: 5
Superhuman crossdressing female literature teacher...
Forum: ./General Spam
Author: YomToxic
Replies: 18
Mile High Club
Forum: ./General Spam
Author: Dark Jester
Replies: 1
The Catgirl Saviours Club.
Forum: ./Team, clubs and crews
Author: YomToxic
Replies: 271
Forkheads Lucid Dreamers Club
Forum: ./Literature & Poetry
Author: YomToxic
Replies: 8
Top


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 7 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Mods Database :: Imprint :: Crawler Feeds :: Reset blocks
Designed by STSoftware for PTF.

Portal XL 5.0 ~ Premod 0.3 phpBB SEO