Reply to topic  [ 3 posts ] 
 FLASH BEAUTY 
Author Message
Level 0
Level 0
User avatar

Cash on hand:
275.50
Posts: 22
Joined: Sun Jun 04, 2017 2:00 pm
Group: Registered users
Post FLASH BEAUTY
Hey everyone, wanted to share some stuff with you.
I dunno I kinda explained a lot of shit in my intro, well, not much..
But you can kinda understand that i fell in love with these flash dating sims.
It gives off something so familiar, so cold yet so warm it's really weird to explain.
I've been obsessed with these poorly drawn, gradient filled - old flash dating sims.
it has become my aesthetic.

I don't know how to create games in flash or whatever, so I just made this video.
I used bandicam to record shit while i was sliding the photos, it came out pretty cool.
Just by combining some sound effects, music and photos
you can create a gameplay video of a non existing game, but just looking at it.
You can imagine that there's actually a game out there.

ahhh, I just don't know how to explain it.

I love the atmosphere these games give me.
I don't know why.
It's just feels so oddly good.

So yeah, opinions?


Link


(I also added a bunch of colors to the words because it looks cool. :) )

_________________
Image


Tue Oct 09, 2018 3:41 pm
Profile E-mail WWW
Level 0
Level 0
User avatar

Cash on hand:
275.50
Posts: 22
Joined: Sun Jun 04, 2017 2:00 pm
Group: Registered users
Post Re: FLASH BEAUTY
well, I just figured out that the video somewhat doesn't work soo..
https://www.youtube.com/watch?v=KD2wEfrMaxI

also the quality is shitty so it could resemble early youtubes shitty gameplay vids hah

_________________
Image


Tue Oct 09, 2018 4:08 pm
Profile E-mail WWW
Level 38
Level 38
User avatar

Cash on hand:
12,663.85

Bank:
0.00
Posts: 20707
Joined: Sat Feb 14, 2009 11:44 pm
Group: Sysop
Post Re: FLASH BEAUTY
Oh right, to embed videos, just have the youtube video ID in between the youtube tags.

Also, gonna check this out naow.

_________________
Image
Yeap.

_________________
Click the icon to see the image in fullscreen mode  
1 pcs.


Wed Oct 10, 2018 3:25 pm
Profile E-mail WWW
Display posts from previous:  Sort by  
Reply to topic   [ 3 posts ] 
 

Similar topics

 
FH Flash Collab Project 2011 UPDATE: 25/10/2011
Forum: ./General Spam
Author: YomToxic
Replies: 25
Gonna post a lecture on flash stuff...
Forum: ./General Spam
Author: YomToxic
Replies: 11
Calling anyone with Flash experience
Forum: ./General Spam
Author: Jewsus
Replies: 1
Top


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Mods Database :: Imprint :: Crawler Feeds :: Reset blocks
Designed by STSoftware for PTF.

Portal XL 5.0 ~ Premod 0.3 phpBB SEO